در حال بارگذاری

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک به عنوان یکی از مهمترین عناصر تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی در روش های مختلف تبلیغاتی دارد و می توان از آن به عنوان اولین قدم از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی نام برد. طراحی گرافیک هوشمند و کارشناسی شده می تواند اثرگذاری یک تبلیغ را به شدت افزایش دهد. استفاده از مبانی روانشناختی در فن گرافیک می تواند راه حلی باشد برای افزایش ضریب نفوذ تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف. طراح گرافیک علاوه بر تسلط بر تکنیک های گرافیکی می بایست بر مبانی روانشناسی و بخصوص روانشناسی رنگ و تاثیر رنگ ها بر حواس انسان اشراف کافی داشته باشد.

ما با علم به اینکه طراحی گرافیک به عنوان اولین قدم و البته مهمترین قدم از اجرای هر پروژه می باشد، برای اجرای هرچه بهتر آن برنامه های مدونی دارد و از کارشناسان مجرب و خلاقی در این راستا بهره می برد. اجرای پروژه های طراحی گرافیک بصورت تیمی یکی از ویژگی های تیم طراحی گرافیک نمابین بوده و هست که باعث شده طرح های اجرا شده از ظرافت کافی برخوردار باشد و از عنصر خلاقیت برای افزایش تاثیرگذاری روی مخاطب استفاده کنند. در صورتیکه طراحی گرافیک به عنوان اولین قدم از اجرای هر پروژه تبلیغاتی خوب و کارشناسی شده اجرا گردد درصد موفقیت پروژه افزایش چشم گیری خواهد داشت.

از عوامل بسیار مهم در طراحی گرافیک، ایجاد ارتباط میان طرح گرافیکی با حوزه کاری سفارش دهنده است. انتخاب هوشمندانه رنگ ها بصورتیکه کاملا گویای زمینه فعالیت مجموعه مورد نظر باشد از نکته هایی است که اغلب طراحان گرافیک از آن غافل می شوند. در اجرای پروژه های طراحی گرافیک ابتدا می بایست زمینه فعالیت کارفرما و اطلاعات لازم در حوزه کسب و کار ایشان جمع آوری و مورد بررسی قرار گیرد. بعد از این مرحله موارد در جلسه ای گروهی میان تیم طراحی گرافیک مورد ارزیابی قرار گرفته و اتد ابتدایی طراحی و به کارفرما ارائه می گردد. قطعا فضای فکری کارفرما با تیم طراحی گرافیک یکسان نخواهد بود، لذا با تعامل پویا میان این دو، طرح اولیه به طرح نهایی بدل شده و نهایت خواست کارفرما بصورتی هنرمندانه بصورت گرافیکی اجرا خواهد شد. انتخاب سبک طراحی، انتخاب رنگ ها، تصاویر و موارد دیگر از جمله المان هایی هستند که در اینگونه پروژه ها بصورت ویژه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

تعرفه و لیست قیمت

شرح خدمات و مشخصات پروژه کلاس A کلاس B کلاس C

نمونه کارها